چگونه با مشتریان کار می کنیم​​​​​​​

خدمات مالی ثریا

خدمات مالی ثریا بر اساس آخرین قوانین،بخشنامه ها،استاندارد ها و ضوابط بازار اقتصادی کشور عزیزمان نسبت به همکاری با سازمان ها (اشخاص حقیقی و حقوقی) اقدام مینماید و طی مراحل ذیل به مشتریان خود خدمت رسانی مینماید

کیفیت خدمات​​​​​​​

کلیه خدمات موسسه بر اساس نیازسنجی و درخواست های مشتری به صورت 100% تضمین شده ارائه میگردد و هیچ جای شبهه ای را برای مشتری باقی نمیگذارد

پشتیبانی

چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم؟

قم،باجک 2،خیابان آیت الله حائری نبش بلوار عماریاسر

موقعیت

​شماره تماس

09197870029

"هدف ما به عنوان یک مشاور تداوم همکاری،ارائه خدمات تضمین شده،کاهش هزینه،پشتیبانی مستمر،اثربخش،کم هزینه در راستای جلب رضایت مشتریان است

​مرحله 1:
دریافت و ارزیابی​​​​​​​

پس از دریافت اطلاعات مشتری و درخواست مشتری کارشناس موسسه جهت ارزیابی نحوه عملکرد و سیستم کاری مشتری به محل کسب و کار وی مراجعه نموده و نسبت به عارضه یابی سیستم مشتری متناسب به خدمات درخواستی وی اقدام مینماید و گزارش مدون آن را به مشتری ارائه خواهد نموید

آنالیز و برنامه ریزی​​​​​​​

پس از ارزیابی اولیه برنامه ریزی زمانبندی ارائه خدمات تنظیم و به مشتری ارائه میگردد برنامه زمانبندی دوطرفه شامل دریافت مستندات و مدارک و ارائه خدمات میباشد.با ارائه برنامه زمانبندی قرارداد خدمات با مشتری به صورت رسمی منعقد میگردد

​مرحله 2:
برنامه ریزی و پیاده سازی کنید​​​​​​​

کارشناسان موسسه خدمات مالی ثریا پس از انعقاد قرارداد مطابق برنامه زمانبندی تعیین شده نسبت به اجرا و پیاده سازی خدمات اقدام و با ارائه گزارشات مدون روتین از میزان پیشرفت و تاثیرات ارائه خدمت را به اطلاع مشتری میرسانند

​مرحله 3:

ویژگی ها

چرا باید ما را انتخاب کنید؟​​​​​​​

تعهد و مسئولیت پذیری

تعهد و مسئولیت پذیری کارشناسان و تیم متخصص مجموعه خدمات مالی ثریا دلیلی روشن بر همکاری با این مجموعه میباشد که اصل اول توافق و هر قراردادی میباشد

هزینه پایین

موسسه خدمات مالی ثریا خدمات خود را با بهترین قیمت ها به مشتریان خود نسبت به رقبا ارئه مینماید